Referenze / References

Titolo / Title
Editore / Publisher
Boletín del Archivo Histórico de Petróleos Mexicanos 13
Luogo di pubblicazione/Place of publication

Soggetto / Subject
Petroleum; Mexico; Exploration; John McLeod Murphy, Papantla
Lingua / Language
Spanish
Tipo di Risorsa / Resource Type
Journal Articles
Note / Notes
It is recommended this article be cited as: Gerali, Francesco, Riguzzi, Paolo. 2013. “Los inicios de la actividad petrolera en México, 1863-1874: una nueva cronología y elementos de balance.” Boletín del Archivo Histórico de Petróleos Mexicanos 13: 63-87. Available online in the Petroleum History Library at https://www.museoenergiaripi.it/?p=3303&preview=true thanks to the kind contribution of the Archivo Histórico de Petróleos Mexicanos, partner institution of the Petroleum History Library.